Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 6. januára 2010

Pozor na zlodejky

Urcite poznate tie nehanebne zlodejky nickov, ktore Vám píšu, ako vám dajú ss, ze vam dobiju stardollare, ze vam daju free LE..... Variantov su tisice, len netreba naletiet! Aj ked naletiet moze aj skusena stardollmaniacka a nieje to ani az take zlozite. Nerada to priznávam, ale obetou zlodejek som bola aj ja. A kto je ta zlodejka? Bajka_12 Ani by som to na nu nepovedala! Bohuzial, nemam hmotne dokazi o tom, ze neklamem, lebo som jej posty nenakopirovala. :( , co bola velka chyba!!! Nikdy, ale nikdy jej nenalette!
Podla tychto znakov, co som sem uverejnila, by ste teoreticky mohli za zlodejku povazovat aj mna, pretoze som raz jednej babike napisala, ze ak mi da jej heslo, spravim jej free veci. Vobec mi nemusela uverit, ale uverila. Tie free veci jej robím dodnes... Starám sa jej o nick, nahrávam jej stardollare, ked ma poprosí, aj jej nakúpim oblecenie. Jednoducho super! A ona mi za to z casu na cas posle nejaky ten ss kod. A mozem vam povedat uprimne, ze som rada ze som ju spoznala, lebo je to super baba a dufam, ze sa s nou niekedy stretnem aj v realnom zivote. Jej nick je Veroniqa113 (prepac ze som sem napisala tvoj nick). Tymto sem chcem napísať, že nie keždá doll, ktorá sa Vám ponúkne, ze Vám s niecím pomôže, musí byt hned podvodnicka. Ak by ste aj vy mali zaujem, za 1 ss kod za mesiac alebo aj za dva mesiace sa aj Vám môžem starať o nick.

A este nejaka tá zaujimavost k téme bajka_12!!!
Sama vlastni jeden blog o stardolle, na ktorom babikam "pomáha" ale potom ich sikovne okradne o kopu stardollarov! jej blog, o ktory sa uz davni nestara je: STARDOLLSKY ANJELICI (http://stardollskyanjelici.blogspot.com)

1 komentár:

SweetGagaFame povedal(a)...

Pozor na miska0501 ukradla mi nick a urobila mi ten odznáčik na krku!!!
Po niekoľkých týždňoch mi ho vrátila a potom ho ukradla hundm
Pozor si na ňu dávajte!!!A ešte niečo nadáva mi že som p*** a lez** a pod...