Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 14. apríla 2010

Beyonce Knowles

Beyonce sa narodila 4.9.1981 v USA a svoju kariéru začala budovať ako sedem ročná. Meria 168cm a jej miery sú 86-68-107. Beyonce nieje jedináčik, o čom svedčí jej mlasšia sestra Solange . Beyonce má krásne ladné pohyby ktoré by jej mohla závidieť nejedna z nás!
http://www.beyoncefan.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/09/Beyonce-Video-Phone-Single-Album-Cover.jpg
Nedávno naspievala dve piesne spolu s Lady Gaga, Telephone a Videophone. V prvej piesni je dominantnejšia Beyonce a v druhej je to naopak. Ďaľšie úspešné nahrávky sú napríklad:
-Sweat dreams
-If i were a boy
- Halo
-Irreplaceabe
-Single ladyes
-Broken harted girl
a mnoho ďaľších. Naspievala pesničku aj spolu so Shakirou (Beautiful lair), o ktorej som už článok na blog písala. Mňa osobne najviac zaujali sweat dreams, if i were a boy a videophone. Sweat dreams si ma získalo hlavne pre dynamickú a ráznu hudbu, zatiaľ čo na if i were a boy ma zaujal najme klip. Ja osobne odporúčam vypočuť si jej hudbu a verím, že Beyonce si obľúbite!
http://images.contactmusic.com/videoimages/sbmg/beyonce-if-i-were-a-boy.jpg

Žiadne komentáre: