Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 16. apríla 2010

Ja mám toho dosť!

Koľko má stardoll adminov? Najznámejšia je samozrejme callie.stardoll , ale nedávno sme objavili aj isobel.stardoll . A dnes? V magazíne bol príspevok od nejakej vicky.stardoll . Koľko má potom stardoll adminov?! Presvedčte sa na vlastné oči v magazíne! Všetky tie adminky sú mi nejaké čudné. Posledná návšteva suit pred mesiacom, isobelin šatník zýva prázdnotou, vicky má len okolo 150 starpointov, callie si bábiku neprezliekla ani nepametám... Neviem, čo si mám o tom celom myslieť.. A totálne ma zmiatol fakt, že je aj nejaká selina.stardoll . A čo je na tom celom zaujímavé? Že jedna z autoriek stardollu isobel má v priateľoch len selinu, callie a ešte nejakú inú babu. Ale.. selina podľa mňa nemôže patriť do sd týmu... veď som od nej ešte nevidela žiadny príspevok.. ale prečo má potom formu nicku (xxx.stardoll) rovnakú ako adminky?
Ak ste náhodou zabudli na naše odhalenie adminky isobel.stardoll, kliknite SEM

Žiadne komentáre: