Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 1. mája 2010

"Poďme ohovárať Stardoll"



Keby sa ma niekto spýtal , že ku akej profesii by som zaradila Stardoll tak by to bolo určite díler drog.Tak na tieto dva obori ešte ekonomická kríza nesiahla , a aj keby tak tomu bolo tak by náš Stardoll skrachoval a nikto by nám nevrátil naše peniaze.
Dávali ste si niekedy tieto otázky ?
Koľko som už asi minula penazí za "superstar" ?
Vrátia sa mi niekedy tie peniaze ?
Prečo by som mala mínať peniaze za nejakú vymyslenú virtuálnu "doll" ?
Prečo by som mala kupovať virtuálne oblečenie keď môžem naozajstné ?
Takýchto otázok je veľa !
Ale páni "veľký obchodníci" vedia ako majú učarovať dievčatu , ktoré tuži po tomto ! Ale v skutočnom živote ! Tak si to nahrádzajú virtuálnym svetom.Lebo v realite sa nemôžes zmenit zo dna na deň .Ale na internete z minúti na minútu.
Priznajme si určite každé dievča , ktoré je na Stardolle ho súčasne miluje ale aj nenávidí...
A ja vám chcem povedať , že Stardoll je veľký díler a mi sme určitím spôsobom závislé.

Ale mne to nevadí lebo Stardoll milujem ! ( ale aj nenívidím ) a to sa tak vzájomne doplňuje :-)









Dúfam , že sa vám môj článok páčil :-) prosím vás ohodnoťeho v komentároch či mám dať aj druhú časť :-)








4 komentáre:

Lindušatko (sasame12) povedal(a)...

pravdaze!!!

porridge-lover povedal(a)...

jaký fajný článoék :) to je z tvojej hlavy??:D

Anonymný povedal(a)...

krasa

I love Angels povedal(a)...

nebojte sa baby. ja, vasa milovana smajlicka :-) som vybavila, aby tato rubrika aj pokracovala