Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 16. apríla 2010

Zbohom, anka.4 !!

Dnes sa verejne lúčime s bábikou anka.4 . Iste chcete vysvetlenie. Anka chcela byť na tomto blogu prispievateľka už dlhšiu dobu, ale až keď mi sľúbila, že mi sem dá tabuľku návštevnosti (vtedy som si ju ešte nevedela pridať sama) , dovolila som jej to. Ale, anka.4 ani po mojej 3 výzve nenapísala ani jeden článok (okrem toho prvého ale ten som po nej musela prepisovať kôli gramatickým chybám a nespisovným výrazom) . Pohrozila som jej, že ak do konca týždňa nenapíše aspoň 1 článok, ako prispievateľka na mojom blogu končí. A na túto správu reagovala na môj vkus až príliš hrubo na to, aby som jej dovolila prispievať. Uznajte.. takéto prasa na náš blog písať nebude! Presvedčte sa sami. Myslíte, že by mala dosať ešte šancu? (komentujte)

Žiadne komentáre: