Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 28. mája 2010

Ospravedlnenie

Ja som ale ***** !! Baska 1000-krát prepáč, že som Ťa takto neprávom obvinila. Tá dany, čo mi písala, vôbec nebola skutočná dany. Ona mi o Tebe povedala toľko vecí a ja hlupaňa som všetkému bez váhania uverila. Baska, Tebe z mojej strany patrí veľké PREPÁČ!!! Nezaslúžila si si takéto poníženie. Veľmi ma to mrzí a neviem, ako by som Ti to mala odčiniť. Ak máš nejaký tip, čo by si chcela ako "odškodné" rada ti znesiem aj "modré z neba" . Nečudovala by som sa, keby mi už nikdy nenapíšeš.

V poslednej dobe sa mi všetko akosi sype na hlavu. V ničom sa mi nedarí a som úplne "odveci" . A nepodarilo sa mi ani TOTO. Ešte raz, PREPÁČ!!!

2 komentáre:

Jannie povedal(a)...

jako bych to nerikala.. =D

dany31 povedal(a)...

ale všetko som spôsobila ja.....nemala som nikomu dávať heslo, a všetko by bolo v poriadku...