Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 30. mája 2010

"Poďme ohovárať Stardoll"

Hihiih..Dnes si na Stardolle mienim dobre "zgustnúť" a dobre ho poohovárať.
Ešte pred pár dnami som mala pocit , že Stardoll postihla finančná kríza.Ale som sa zmýlila.
Vyvolávalo to vo mne pocit hlavne kvôli týmto veciam.
- Stardoll zrušil tento mesiac veľa obchodov , lebo skrátka nemajú na nové kolekcie.
- Hrozné plno reklám popri Stardoll na iné internetové hry alebo stránky.Za každé kliknutie majú peniažky.
- Oneskorené , všetko meškalo zo začiatku , a hlavne hb-čka.
- Zvyšovanie superstar.
Ale Stardoll len chce viac penazí.Hot buys sú už niektoré kúsky tak drahé , že niekedy sa rozhodujem aj niekoľko dní či si to kúpim alebo nekúpim.Pritom som zberateľka vzácnych vecí čo môžu byť aj o pár mesiacov vzácne.
Prekvapilo ma , nové kupovanie supestar cez kreditnú kartu.No nie až tak nové.Len zato , že si kúpite cez kreditku tak dostanete pár inetriorov a pár tých figurín oblečenia.Však čo..Pre tých čo majú na to si kupovať superstar rok dopredu bez istoti , že neskrachuje nie je pre boháčov alebo skôr "príživnických" detí žiaden problém.
Hah.A ešte jedna vec čo ma nesmierne pobavila , je to , že free veci sú už pomali všetko pre ss.
Motto Stardollu nie je : Fashion , Friends and Fame , ale KEĎ CHCEŠ TAK SI ZAPLAŤ , A KEĎ NEMÁŠ TAK SA ANI NEREGISTRUJ , LEBO VŠETKO JE TU PRE SUPERSTAR !
Wow.By som ani nebola prekvapená keby to uviedli na úvodnú stránku vo všetkých jazykoch.Dokonca aj v Slovenskom jazyku.A to je aj daľšia vec ktorá ma hnevá.
Už sa viem zorientoať na Stardolle a v Angličtine som dobrá.Ale niekedy si hovorím , že by sa aspon tá Čeština hodila.Lebo Slovenčinu...ČO ? TO ? JE ? Ani nevedia kde je SR.

1 komentár:

zuzana23 povedal(a)...

mno dam sem taku moju teoriu vem ze si toto pisala v maji teraz je oktober stardoll sluboval McQueen saty ale nikomu nedosli len chceli vedet osobne udaje takze scuba a cca 10 rokov bude free vzacne saty pauliny porizkovej su zabudnute ale ked o cca 4 roky nedorazia do plazy dkny uz je po nich kopirovanie vzacnych siat bude o cca 2 roky beznou vecou cize si vezmi:kupila si si scubu za 500 sd v bazari dollka dkny4trade je podvodnicka ktora obchoduje z dkny ona ich predavala za 800sd takze o cca 20 rokov bude scuba svalsovana a prava zadara o cca 40-45 rokov budu pavlina porizkova vzacne saty zadara a kopia bude vzacna + nove hotbuys v roku 2017 budu najvzacnejsim kuskom babickovske hotbuys jedny z prvych mali fake verziu tak v roku 2027 budu najvzacnejsie hot buys ktore vyjdu cca 2017 zadarmo