Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 9. mája 2010

Poradňa

Tak tu je prvý diel poradne. Jedna baba mi napísala o jej probléme a my jej ho pomôžeme vyriešiť:

Ahoj. Volám sa Paťka a mám 14 rokov. Nieje to veľmi na chválenie, ale ešte som NIKDY s nikým nechodila a už tobôž som sa s nikým nebozkávala. Dosť ma to trápi. Baby z triedy do mňa kôli tomu aj občas zapárajú, ale nie nejako tak, že by sa to nedalo vydržať. Dokonca aj moja najlepšia kamarátka už mala priateľa. Som pekná, podľa mňa aj milá, ale stále nič. Dosť ma to mrzí. Hľadám pomoc z dvoch strán. Ako si niekoho nájsť, alebo ako sa zmieriť s tým že nikoho nemám. Poraďte prosím. A, ďaľší problém je to, že keby už s niekým chodím, moji rodičia by sa to nesmeli dozvedieť, čo by bol dosť veľký problém, keď bývam v pomerne malom meste. Potrebujem radu. Vy ste asi jediný, kto mi vie pomôcť!

A ako znie naša odpoveď?

Pati som rada že si napísala. Tento problém má mnoho báb . Nie si sama, čo sa týmto trápi. Pomoc ale existuje. Každá z nás už netrpezlivo čaká na svojho princa, ale asi teraz visí niekde v zápche na diaľnici, alebo mu ušiel autobus a my si naňho musíme o ten piatok počkať trochu dlhšie. A ako si toto čakanie skrátiť? Sleduj módu, stardoll, zaoberaj sa babskými vecami, pokojne diskutuj o chalanoch s kamoškami, staraj sa o svoju izbu (aj keď nemáš vlastnú tak o svoje poličky, šuflíky a pod.) , rozmýšľaj, kde si dobre ukryť ťahák na fyziku... :-) jednoducho sa nejako zabav a snaž sa byť total dokonalá, aby keď už princ dorazí, aby ťa nenašiel zronenú, smutnú, ž si sama a k tomu ešte aj znudenú čakaním na toho pravého. Staraj sa o seba, hľadaj si nových kamarátov, staraj sa o svoju izbu, vždy buď učesaná, voňavá a usmiata. Čo ty vieš? Možno je ten pravý v supermarkete na druhej ulici :-) . A to o tých rodičoch... to budeš riešiť keď to príde. Môžeš im povedať že je to tvoj kamarát, s ktorým si dobre rozumiete. A ako si niekoho nájsť? Nikoho si silene nehľadaj. Keď bude mať prísť, príde. Nechaj to na osud a ten ti určite niekoho podhodí do cesty :-). Býva zákon schválnosti, že keď hľadáš, na just nevieš nájsť a keď nehľadáš, nájde sa to akoby samo.

Každá z nás raz zažije veľkú lásku. Skôr či neskôr. A tak babule moje netrápte sa a radšej si čakanie na toho krásavca kráťte niečím užitočným... A vy? Čo by ste Pati poradili?

2 komentáre:

T-B povedal(a)...

Mno...:D...čo by sme poradili? ty si poradila dosť..:D..neviem súhlasím s tebou :)

T-B povedal(a)...

Alebo možno to, že láska každého nečaká za dverami. A ak tam nie je, musíš na lov vyjsť sama, ale nevenuj tomu až tak vela času. Túto radu som dala aj na iný blog: AK PO NIEčOM TÚžIš A NEJAK TI NEJDE TO ZíSKAť (DOSIAHNUť)A NEPODARí SA TI TO SNáĎ AJ STOKRáT, NEZAHADZUJ T ZA HLAVU, PRETOžE NA STOPRVý KRáT SA TI TO Už MôžE PODARIť!!!
A neboj, každého raz potká pravá láska, ale nemusí to byť na prvý krát (: