Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 26. mája 2010

Poradňa

Prepáč, že oneskorene, ale predsa. Prečítajte si túto správu, ktorá mi prišla:

Ahoj Smajlik, čítala som si všetky tvoje rady, ktoré si doporučila
babám, ktoré Ti písali, tak som sa rozhodla, že Ti napíšem aj ja. Potrebovala by som pomôcť pri takej inej veci. Vieš, bola som chorá a niekto "múdry" si vymyslel historku, že sa mi páči jeden chalan z triedy, čo vôbec nie je pravda a roztrúsil to po celej triede. Už som vravela,
že kto si to ešte bude myslieť, tomu pretiahnem spodky cez hlavu a zavesím ho na strom :-)...No zajtra idem do školy a nechcem vyzerať trápne. Fakt neznášam, keď si spolužiaci z niekoho robia srandu a.. teraz ztrápnia mňa. Prosím Ťa, aspoň mi skús poradiť, ako sa im a ich "zábavnou" historkou mám nejak vyhnúť, alebo niečo také, jednoducho si s nimi nejak poradiť.
Zdraví Ťa tvoja Tereza, teda dark.vampire13 :-)
http://www.spgslevoca.sk/UserFiles/Image/Harvilakova/600x450/prazdna%20trieda.JPG

No tak toto je naozaj nepríjemné. Ak je tvoja trieda taká, že sa rada posmieva a roznáša klebety a verí im, ich poznámkam sa nevyhneš. Ak nevedia, že si sa dozvedela, čo sa o tebe roznáša a začnú svojou pesničkou aká si zaľúbená, tvár sa neskutočne prekvapene a hoc i nasilu, začni sa na tom smiať a spýtaj sa, z kade takýto výmysel už len majú. Tvár sa, ako by si o tom nikdy v živote nepočula a niečo také by Ťa v živote nenapadlo. Alebo jednoducho ironicky dodaj že áno že ty dotyčného totálne miluješ a usmievaj. alebo pokojne smej sa pritom aby si dala najavo, že to naozaj nieje pravda.
http://img.cas.sk/img/8/article/350481_import-rozhovor-tajomstvo-suskanie-suskanda-ohovaranie-intrigy-intriga-intriganka-sepkanie-nasepkavanie-suskanie-suskanda-ohovaranie-intriganka-sepkanie-nasepkavanie.jpg

Ak ale oni vedia, že si sa o tom dozvedela a začnú "vŕtať", tak jednoducho povec, že Tvoj vkus na opačné pohlavie je úplne iný a ak niekto toto rozširuje, tak asi tvoj vkus nepozná. Alebo poznamenaj: "aj ty si tomu uveril/a??" . Jednoducho nikomu nevysvetľuj, že to nieje pravda lebo ti to aj tak neuveria. Bolo by to zbytočné.

Ak je moja odpoveď taká oneskorená, že si v triede už bola a znova začnú s tou istou pesničkou, tak sa len milo usmej a so súcitom k hlúposti dotyčného sa opýtaj: "ty tomu ešte stále veríš?? " a znova zahraj blbú a nesmierne prekvapenú. Ak to nepomôže, jednoducho ironicky básni o láske k tomu chlapcovi a všetkým dôjde, že to, že sa ti smejú s Tebou aj tak nič nerobí a prestanú.
http://www.styl24.sk/global/files/image/psychologia/psy_smiech3097201.jpg
Zhrutie: Na výmysle sa v každom prípade len smej a daj najavo, že tieto hlúposti sú Ti ľahostajné. V tomto prípade nepomôže žiadne vysvetľovanie..

4 komentáre:

T-B povedal(a)...

Ďakujem smajlik, neboj, odpísala si mi vlastne hneď :D určite sa tvojich rád budem držať

I love Angels povedal(a)...

malo by to zabrať... napis ako dopadlo :-))

T-B povedal(a)...

Super :D ďakujem Ti mooja :))

Anonymný povedal(a)...

ahoj potrebujem ppomoc ja si chcem nabit ss ale stale sa mi to nedari neviete nahodou cim to je? uz 2 - krat som si chcela nabit a stale sa mi nenaplnil neviete co s tym ?? :) uz som zufala chcem byt ss ale nemozem tak mi prosim co najrychlejssie odpiste dakujem