Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 25. júna 2010


:)) Ahojtee :))

Som Natalie_Smiley a som nová prispievateľka na tomto blogu ... Mám na starosti rubriku, ktorá sa nazýva BULVÁR ale tento názov s mi veľmi nepáči, tak by som Vás chcela poprosiť, aby ste mi do komentov napísali zopár nápadov na nový názov... Všetky nápady sú vítané :))

Na začiatok Vás chcem oboznámiť s tým, čo bude moja rubrika obsahovať. Budú to novinky zo sveta showbiznisu a ak chcete nejakú známu osobnosť vidieť na tomto blogu, kľudne mi napíšte a ja sa pokúsim niečo "vysnoriť" . Robím to pre Vás, takže budem rada, keď sa budete aktívne zapájať a tým sa bude zlepšovať úroveň a zvýši sa aj Vaša spokojnosť :P

Želám nám VEĽA ŠŤASTIA, KOPU NÁPADOV a SPOKOJNÝCH ČITATEĽOV :))
Natalie_Smiley :)

2 komentáre:

Lindušatko (sasame12) povedal(a)...

aj mne sa nazov BULVAR nepaci... mohlo by sa to volat aj Showbiznis... :D :) :D nie??? :D

I love Angels povedal(a)...

Napríklad... Natalie je niečo celkom nové :-)), na stardolle nie je veľmi známa ale myslím, že pre tento blog by mohla byť prínosom