Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

utorok 29. júna 2010

Prvé kolo miss v reáli- Jún 2010 VYHODNOTENIE 1. KOLA

Prvé kolo bolo také akési vstupné. Išlo o to, ako sa viete prezentovať a odpovedať na otázku: Prečo práve ja? Pred tým, ako sem napíšem celkový počet bodov a meno vypadávajúcej (tá, ktorá od poroty a v ankete získala najmenej bodov), chcela by som k výsledku niečo povedať a osobitne sa vyjadriť ku každému prejavu.
Celý tým porotcov (sasame12, smajlik10179, Natalie_smiley) najviac zaujalo vyjadrenie sa LadyGaga00122. Mne osobne sa najmenej páčila posledná veta vo význame, že by chcela vyhrať, ale to sa asi nestane. Keby nebolo tejto poslednej vety, dostala by si aj odo mňa desiatku. Najviac ma ale sklamala odpoveď basky a dark.vampire. Svoj postoj k svojej možnej výhre vyjadrili veľmi skromne. Mne osobne sa páči sebavedomý prejav, keďže aj ja mám sebavedomia na rozdávanie. Bodovanie poroty ale nebolo rozhodujúce, holi za Vás hlasovať aj čitatelia, alebo Vaše kamarátky. Do hlasovania sa zapojilo neuveriteľných 69 hlasujúcich, čo je pre mňa prekvapujúce (v dobrom) číslo. No a tu sú výsledky:

LadyGaga00122: 27+7= 34 bodov
Dany31: 20+4= 24 bodov
PatusQa7722: 25+24= 49 bodov
12lea34: 10+4= 14 bodov
baska5615: 18+4= 22 bodov
dark.vampire13: 7+26= 33 bodov

Prvé číslo je bodovanie poroty a druhé číslo znamená, koľko bodov ste získali v ankete.
Najmenej bodov získava 12lea34.. Takže vypadáva. Ale jej vypadnutie nie je konečné.
Teraz mi všetky dole napíšete (vrátane 12lea34), či ste schopné a či sa budete môcť zúčastniť ďaľšieho kola. Zatiaľ nepoviem, o čo v ňom pôjde.. :-)
Môžete písať ANO/NIE (+Váš nick) do 30.6.2010 do 18,30- tj. do zajtra. Kto svoje meno nenapíše, vypadáva a lea tým pádom postupuje. Úlohu 2. kola napíšem hneď zajtra. Na splnenie úlohy budete mať 6 dní (dosť dlhá doba). Tak teraz píšte, či chcete ísť do ďaľšieho kola, alebo nie, poprípade sa vyjadrite k výsledkom.

9 komentárov:

dany31 povedal(a)...

ÁNO-dany31

PathusQa7722 povedal(a)...

ANO - PathusQa7722 :)a blahozelam ostatnym postupuucim :)

porridge-lover povedal(a)...

áno-baska5615 :))

T-B povedal(a)...

Mm, smajlík, ja som preč ... ak to nebude so stardollom tak áno...ako môže, ale nechcem sa moc prihlasovať =)

Anonymný povedal(a)...

ja sa hlásim ako náhradníčka

smilegirl111

Anonymný povedal(a)...

ano-LadyGaga00122

porridge-lover povedal(a)...

ja len že teraz som zistila že idem v piatoom rpeč na dovolenku a neviem či to budem stííhať :/

Alex povedal(a)...

baska5615 prajem ti kraaaasnu dovolenku :D

Alex povedal(a)...

ano 12lea34