Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 3. júna 2010

Zmeny na blogu- znova

Tento blog chcem už raz a navždy dokončiť do dokonalého stavu. Preto dávam na blog mnoho ankiet ohľadom zmien na blogu. Ale vy samy neviete, čo chcete.. Hlasujete, že by ste chceli viac súťaží, ale keď som súťaž usporiadala, zapojila sa okrem prispievateliek LEN jedna baba! Hovoríte, že sa Vám blog páči, ale články nekomentujete... viete, tento blog sa mi páči ale ak nezačnete komentovať, s týmto blogom sa môžete nadobro rozlúčiť! Preboha veď včera Vás tu bolo 56!! A komentáre? Asi 2 aj to od prispievateliek.

Vyjadrite sa. A ak tu nenájdem minimálne 8 komentárov od 8 rôznych ľudí, toto je môj posledný článok. Veď pochopte ma.. akú môžem mat ja motiváciu písať sem, keď nevidím žiadnu vďaku? Babenky moje zamyslite sa... a napíšte, čo mám robiť, aby ste komentovali.

BOD 2. V ankete ste hlasovali, že chcete menej ostatných rubrík a viac stardollu. Tak navrhnite: ktoré rubriky by ste vyradili? STARS,PORADŇA, MUSIC, ZMENÁREŇ alebo ktoré...

Mám už prichystaných niekoľko článkov, ktoré ozaj stoja zato, tak ma nesklamte!
Prosím, vyjadrite sa! :-)

8 komentárov:

Šalenáá Katy (Slovakiagirl222) povedal(a)...

Vyjadrím sa,ale nie že to zmažeš,ako Tvoja priblblá sesternica=D

Ja osobne mám tento blog(aj napriek neustálym kopírovaniam mojich príspevkov z everydaystardoll.blogspot.com..ale to nerieš PROSIM!!)veľmi rada,pozerám si ho každý deň(asi preto má takú navštevnosť,pozerám si ho viackrát za deň) a bola by som veľmi nerada(a to nie len ja),keby si ho zrušila..
Nebuď ako Tvoja sesternica..
toto s tou motiváciou chápem,ja tiež nemám rada prispievanie,keď sa s tým babrem a nenájdem jediný komentár..,že snaha výjde na vnímoč(alebo ako sa to píše)..
Neruš ho..mne Tvoje rubriky nevadia..sú dobré..a rubriky Tvojich prispievateliek tiež..(zmenáreň je najlepšia,lebo ju mám aj ja=D)..Daj tu súťaž kľudne,aj keď ja na súťaže a komentovanie nemám čas..prepáč=(
ale to predsa nie je dôvod na zrušenie..

Chceš môj tip,ako mať komentáre?
Ja sa do toho montovať nebudem..ale jeden ti ako(dá sa povedať=D)kamarátka dám:
,,Rob to ako ja,na konci každého príspevku daj otázku.."
Spýtaj sa na free vec,či je pekná,..možno to pomôže..
=D toto je iba môj tip,sprav ako chceš..=D

PS:Prepáč,že som veľa vecí od Teba okopírovala,je mi to ľúto,a viac to nespravím..=D prepáč=D

I love Angels povedal(a)...

ale vies ze ja sa nehnevam :-)) . Ved od teba som mala svoj prvy ss kod :-) . Tie otazky davam, ale aj tak sa nezapajaju. A navstenost mam nadstavenu tak, ze sa mi nezobrazi pocet, kolko krat ste sem klikli ale pocet pocitacov (IP adries) , ktore navstivia tento blog. Ale aj tak dakujem za snahu :-) .

A odblokuj ma na sd pls :D

dany31 povedal(a)...

mne sa tiez tento blog velmi paci, bola by velka skoda zrusi ho. Ja tiez nevidim bohvieako vela komentarov ani na svojom blogu, ale viem podla navstevnosti, ze tam niekto chodi, a cita to. Ty sa uz rozhodni ako chces, je to predsa tvoj blog, ale bola by skoda zrusit ho. Uz si sa na nom nadrela

Unknown povedal(a)...

ja tu chodim every day

Unknown povedal(a)...

a to tak so sutazou za5 stardolarov ked das dalsiu tak daj viac ak mozes ja sa prihlasim

I love Angels povedal(a)...

ale napiste este, ako by ste vylepsili blog...

dany31 povedal(a)...

podla mna je blog dobry taky ako je....ale jedine by som vylepsila vzhad....ale co sa tyka prispevkov je to podla mna okey

Lindušatko (sasame12) povedal(a)...

SlovakiaGirl222!!! po prve niesom priblbla a po druhe ja som tvoj komentar nezmazala iba som blokla tvoju IP adresu ze mi nemozes nic komentovat preto ti napisalo ze komentar bol uverejneni ale naozaj nebol!!! vies aby si na to prisla chce to trochu rozumu a logyky ktoru zjavne nemas!!! prepac!!! kcau!!! :D