Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 28. júla 2010

Miss LETO 2010- Finále!!

KTORÁ BUDE MISS?
PathusQa7722 vs. 12lea34




PathusQa7722
Túto fotku PatusQa poslala ako do finále, vďaka ktorej chce vyhrať. K jej výhre jej môžete dopomôcť hlasovaním v ankete v bočnom paneli hore svojim hlasom.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8Na6mMXiEktUDxr5iS4R8a3KrZQ_FbyPf92kUDov0wCWkzb1wEi2pdvt88oNBGJB0Sf-kLXSCfXkbn9ZyLXxdCtKe60VP_nT9l7hYgC9-omaw3uyi7RpTuOVX5CL-Z6PnFbmi_SFHIBw/s1600/miss+logo.png
12lea34
Túto fotku Lea poslala ako do finále, vďaka ktorej chce vyhrať. K jej výhre jej môžete dopomôcť hlasovaním v ankete v bočnom paneli hore svojim hlasom.


24 komentárov:

PathusQa7722 povedal(a)...

prečo mi nejdu ukazat fotky? :(

Anonymný povedal(a)...

ani mne nejdu

Alex povedal(a)...

ani mne:(((mala si sem dat normalne foto:)ale inac PathusQa7722 ty ju urcite vyhras:))VELA STASTIA:) 12lea34-111pebbles111

SweetGagaFame povedal(a)...

Hmmm, podľa mňa má aj 12lea34 peknú suit aj, pod..Preto prijmime nováčikov!!!!

dany31 povedal(a)...

ja hlasujem za 12lea34,hoci sa mi nedajú zobraziť fotky...

Alex povedal(a)...

dakujem dany31 si zlata:)

PetushinQa_Trdielko povedal(a)...

ja hlasujem za 12lea34

Heňa povedal(a)...

aj ja za 12lea64 ;)

Alex povedal(a)...

Hany ja som 12lea34 nie 64 :))

PathusQa7722 povedal(a)...

hlasujte v ankete :)

smilegirl111 povedal(a)...

ani mne nejdu ukázať :( no je shit

smilegirl111 povedal(a)...

smajlik máš tam chybu :( v pausQe

Heňa povedal(a)...

..jaj! :D Ubehlo mi to prepáč.. :) akurát som vstávala.

Alex povedal(a)...

newaa:)

smilegirl111 povedal(a)...

:-) A MNE PATHUSqA poslala tu fotku co tam mala povodne byt :)

Unknown povedal(a)...

ja hlasujem za 12lea34

terunQa

PathusQa7722 povedal(a)...

ale to nnietu sas hlasuje v ankete... na boku tu by to nemaloo platit 12lea34

Alex povedal(a)...

pre boooha ja vyzeram:))

dany31 povedal(a)...

prečo? Si zlatá :D

Anonymný povedal(a)...

ja hlasujem za PathusQa7722

Alex povedal(a)...

noo uz len ja som zlata:)vylezte mi na hrb ak som zlata

porridge-lover povedal(a)...

PathusQa máš krásne šaty :)

PathusQa7722 povedal(a)...

ďakujém baška :)

Anonymný povedal(a)...

ano :) PathusQa :):):)

krasne shaty :) :) :) konecne ta vidim v reali :)



teta_avrill1