Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 29. júla 2010

Módna polícia

Čaute babeny.. :) Mám pre Vás pár obrázkov celebrít, no aj obyčajných ľudí (iba ak mi to zosúhlasili) v spoločenských róbach, no aj v obyčajnom oblečení. Vy hodnoťte! Som veľmi zvedavá na vaše názory. ;-)

Brooke Shields:
Podľa môjho názoru sú tie šaty pekné, len sa mi nepáči ten výstrih (ak sa to dá výstrihom nazvať :D). Takže 4/5 ... a Vy si čo myslííte ?


























...a ešte jednu! Barbora Franeková. Síce neviem kto to je, ale šatôčky má nádherné.. Nie ? Ja dávam 5/5.. Vy ?

4 komentáre:

I love Angels povedal(a)...

prvá teta :D má tie šaty na môj vkus až príliš prečačkané, až vizerajú lacno... 3/5

druhá teta to má úplne super 5/5

PathusQa7722 povedal(a)...

suhlasim smajlik prva:3/5
druha:5/5

Natalie_Smiley povedal(a)...

Mimochodom tá druhá je Miss SR... :)) a prvé šaty nevyzerajú lacno.Podľa mňa sú veľmi pekne skombinované s doplnkami

Sašenka povedal(a)...

tá druhá je barbora franekova ako natalie smiley hovorila miss sr o nej boli plne vsetky noviny preto lebo jej otec je bezdomovec