Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 29. júla 2010

Nový obchod s malovátkami

Na stardoll príde nový obchod s malovátkami. Ako jediný slovenský blog (spolu s našim spriateleným blogom, na ktorom prispievam) Vám ukazujeme ceny, za ktoré si budete môcť výrobky kúpiť, ak si , samozrejme pred tým kúpite ss členstvo..

3 komentáre:

Heňa povedal(a)...

aspoň, že je to lacnejšie ako Luxe... ;)

smilegirl111 povedal(a)...

:-) aj ja si myslim... a v tom luxe som si kupovala jeden lesk... je prekrásny :)

Anonymný povedal(a)...

no ... jedna vec .. tie malovatka som videla .. dala som si shop .. potom som si na boku pozrela co je v plaze novéé :):) ... a potom som na boku klikla starbeauty .. no ziadny novy obchod tam nemol ... ani v starfashion .. proste nikde ako je to mozne ???



teta_avrill1