Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

utorok 31. augusta 2010

Covergirl

Toto nerobievam často, teda nespravila som to ešte NIKDY, ale dnes mi prišla jedna správa:Myslím, že tie baby majú pravdu... Nemala by znova vyhrať nejaká Američanka, ktorá sa zaregistrovala len pred týždňom. CG môžete byť, ak Vám dá v jeden hlas čo najviac ľudí za suitu 5 hviezdičiek (ako keď zarábate stardolláre). Ak sa nám to dnes podarí, a emobaba16 bude zajtra covergirl, mohli by sme takto postupne zvoliť za CG každú čitateľku blogu! Tak na čo čakáte? Dajte ešte dnes emobabe 5 hviezdičiek!!

9 komentárov:

Heňa povedal(a)...

Ja zahlasujem, jednoznačne! Prajem jej to... Porazíme Amíkov! :D

Heňa povedal(a)...

..a ešte som zabudla! :D Niečo podobné prišlo aj mne... ----> http://i33.tinypic.com/142r8qw.jpg

Alex povedal(a)...

aj mne to prislo aj ja som za nu hlasovala:)

Anonymný povedal(a)...

emobabu11 a emobabu16 vlastni ta ista osoba
tu je dokaz: pozrite si http://i35.tinypic.com/5k3ebb.png a http://i35.tinypic.com/2medg6f.png
je mozne aby to boli dve odlisne osoby?

Sašenka povedal(a)...

prečo by sme mali tie američanky sú fakt krásne a saslúžia si to a napr. prečo nevolíte sajly celý deň vypisuje hore broudkast a je lepšia

I love Angels povedal(a)...

tie dve baby nie sú to isté- oni sa nemajú moc radi... teda myslím :D

Alex povedal(a)...

no ved hej ale potom co z toho mame mi ked budeme volit emobabu11 alebo 16??velky (prepacte za vyraz)prd a sashqua ma uplnu pravdu hadam nebudeme volit niekoho zo slovenska ktory neni vobec pekny (nie ze by neboli pekne)ale americanky su o mnoho krajsie

Heňa povedal(a)...

Ja neviem... To je Vaša vec za koho za koho zahlasujete. Ja som zahlasovala za Emobabu a aj za tú Sajlly alebo ako sa volá.

Anonymný povedal(a)...

aj mne toto napisali