Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 23. septembra 2010

Miss zimná kráľovná 2010 Vyhodnotenie + 3.kolo


Ahojte.Som veľmi sklamaná z 2.kola ... pretože úlohu splnili len 7 báb .. a tiež niektoré poslali také fotky,že som nikde zimné oblečenie nevidela , ale postupujete,pretože snaha sa CENÍ ! :)
Postupujú :
1.anielik1997
2.betuqua
3.baska5615
4.Ariadneella
5.juliet15559
6.bep_girl
7.Nikusqayorkshir

Ostatné ste ma veľmi sklamali !!!

3.kolo - Už zajtra vyvesí smajlík na bočný panel bloku tabuľku s postupujúcimi a úloha znie : Každá súťažiaca musí zavolať ľudí,aby za ňu hlasovať :) Tá,ktorá bude mať najmenej hlasov vypadáva ! Dúfam,že ste pochopili.
Čas máte do : 30.9.2010 :)
Veľa šťastia :)


3 komentáre:

porridge-lover povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Nicki povedal(a)...

Dakujem ze som postupila aj ked som poslala zlu fotku som si myslela ked si mi na stardoll pisala hento ze ma das vypadnut ale nie!nedala!!dakujem mocc pekne...!!!

PathusQa7722 povedal(a)...

.. nieje začo.. NABUDUCE NEODPUSTAM! :)