Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 29. septembra 2010

Nová rubrika- MALI BY STE ZÁUJEM?

A teraz naozaj. Mali by ste záujem o novú rubriku "Stardollspions majú talent"? Teraz sú všade nejaké talentové súťaže, kde sľubujú kopec emócii, perfektné výkony a nakoniec uvidíte päť ukážok a šesť reklám a najväčšia kauza je okolo chlapčeka, ktorý prišiel na vozíku, pokýval rukami, poškrabal sa a je z neho hviezda. Aj Vám to príde nespravodlivé? Je vo Vás niečo oveľa viac, ale do židnej takejto súťaže ste sa ešte nezapojili? Tak teraz je tá najsprávnejšia chvíľa, ukázať, čo v Tebe je! Nebola by to súťaž, kde sa len porovnáva, kto je lepší. Všetci sme super, tak prečo to neukázať?

Princíp rubriky:
- nakrútiš krátne, najviac 5- minútové video Tvojho vystúpenia a pošleš ho na stardollspions@gmail.com a k videu napíšeš krátky popis
- v jednom z vydaní našej rubriky zahviezdiš práve ty a približne 100 nových ľudí (sto je priemerné číslo návštevnosti blogu) Ťa v tej chvíli spozná
- nebudeš len "talent v zabudnutí", ale zažiješ svojich pár minút slávy práve na našom blogu

7 komentárov:

Patrícia :)) povedal(a)...

a keď napríklad rada fotím ??? Stačí poslať nafotené obrázky ????

I love Angels povedal(a)...

video, ako fotíš a na videu by boli zachytené aj tvoje obrázky

porridge-lover povedal(a)...

to čo si napísala že: " Najväčšia kauza je okolo chlapčeka, ktorý prišiel na vozíku, pokýval rukami, poškrabal sa a je z neho hviezda." bolo od teba fakt hnusné. Už len preto nebudem túto rubriku sledovať ani sa do nej zapájať.

Patrícia :)) povedal(a)...

súhlasím s baskou....aj keď aj kvoli tomu, že ja video nedostaňem do počítača takže nič.....

I love Angels povedal(a)...

ale super! Ako keby som nemala pravdu. Čo prelomové bolo na tom výkone? čím je ten chlapec talentovaný? Áno, aj ja mám s postihnutými súcit, tiež nie som z kameňa. Tým som ale len chcela povedať, že v tejto rubrike by sa mohli prezentovať skutočné talenty. A ak si všimneš, hore na blogu je napísané:
Stardollspions články okrem stardollu hovoria o...
...svojich názoroch bez prifarbenia

takže sa nemáš prečo sťažovať. A ak teda nechceš, rubriku nečítaj- Tvoj problém!

Patrícia :)) povedal(a)...

a určite to nemôžu byť iba fotky ??? PLSSSsss ja by som sa rada zapojila, ale ja nemam ako natočiť video....

porridge-lover povedal(a)...

žmá talent a veľký.. spievať vie veľa ľudí ale málo ľudí má takú výdrž a takú chuť bojovať s takým životom ako má on.. to je podľa mňa dostatočný talent...