Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

pondelok 4. októbra 2010

Čo to má znamenať?

Čo je to? Áno, neznášam, keď prispievateľky kladú otázky a nie odpovede, ale toto si neviem dosť dobre vysvetliť. Keď som prišla do suity, mala som tam nejakú zvláštnu krabicu. Keď som na ňu klikla, ukázal sa mi nejaký nápis o opere čo o čom to. Mám prísť zajtra a nájsť nejaký kľúč... Vôbec tomu nechápem. Je to nejaká kampaň, alebo treba niečo poskladať aby sme získali niečo free, ale to bolo kedysi so šatmi alebo...?

VYRIEŠENÉ!!
každý deň dostaneme nejakú free vec. Dnes to bola maska!

3 komentáre:

Veronika-.- povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Heňa povedal(a)...

...ale nechápem ako ju dostanem. Mortal Kiss tam nečítam a myslím že to má s tým neičo spoločné..

zuzana23 povedal(a)...

heňa suhlasim s tebou urcite to ma neco spolocne s mortall kiss