Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 14. októbra 2010

FREE - Gagine neviemčo :D

Najprv som chcela nájisť nejaký Fínsky proxy server, ale nenašla som... Takže:
1/ Nastav si manuálne proxy na 84.234.75.223 port 80.
3/ Hotovo :)


...ak neviete ako nastaviť manuálne proxy, napíšte do komentu, "vyrobím návod" :D




...a ešte som chcela toto: 

Mali by ste to dostať s tým kufrom čo publikovala Blška, ale keď nie choďte na GoProxing ešte raz.




.................
...a že prečo som nedala včera rubriku? Lebo sa mi nejaký talent hrabal v počítači a vymazal :D Je mi do smiechu z takých ľudí... Ak to nájdem dám to sem ešte dnes, keď nie spravím nové... Ďakujem za pochopenie :D

3 komentáre:

katykarmen11 povedal(a)...

joooj prave take proxy jak to mam urobit mne to nejde uz dlho mi to nechce nikto vysvetlit prosim najde sa niekto kto by mi povedal ako mozem nastavit toto proxy ?

Heňa povedal(a)...

Veď hovorím, že napíšem taký mini návod... :) Idem na to.

Anonymný povedal(a)...

mne to od tej gagy neprišlo ?? :( klarka.lili