Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 14. októbra 2010

Manuálne nastavenie proxy

1/ Zo všetkého sa poodhlasujte, pozatvárajte všetky karty. Nechajte si otvorenú jednu a to s naším blogom, aby ste mohli potom skopčiť link. :D
2/ Ak máte prehliadač Mozila Firefox hore je tzv. lišta, tam zvoľte "Nástroje" a potom "Možnosti".


3/ Následne vyskočí okno s možnosťami. Kliknite na "Spresnenie".


4/ Ako vidíte na druhom obrázku sú zakrúžkované "Nastavenia..." Klik tam! :)
5/ Otvorí sa ďalšie okno.


6/ Kliknite na "Ručné nastavenie serverov proxy". Ja som to tam napísala s ružovým, ale iba preto, lebo sa mi to nechcelo zase robiť (hold, to je detail Paintu) :D Tam skopčite tie "čísla"... :D nezabudnite vyplniť port!
7/ Teraz choďte na požadovanú adresu s takýmto nastavením proxy.
8/ Nezabudnite zmeniť proxy naspäť, čiže buď "Nepovoliť server proxy", alebo "Automatická detekcia tejto siete". Neviem, čo ste mali predtým. :) No a ešte som zabudla... odporúča sa PO vymazať história.

8 komentárov:

katykarmen11 povedal(a)...

joooj a iba cez mozilu to ide ?

Heňa povedal(a)...

Nie, to ide aj cez iné prehliadače.

katykarmen11 povedal(a)...

a to by som chcela vediet ja mam explorer a chrome

Anonymný povedal(a)...

jeeeej diki!! mishel37

Heňa povedal(a)...

V Internet Exploreri je to v Tools -> Internet Options -> Connections. Google Chrome nemám, ja používam Safari ale mám tu asi 5 prehliadačov :D Preto som dala Mozillu, lebo myslím že väčšina ju požíva.

katykarmen11 povedal(a)...

ja si myslim opak chrome je lepsi

porridge-lover povedal(a)...

mozila je najlepšia.

katykarmen11 povedal(a)...

ne neni chrome je rýchlejší a zase nemusis sa moja spyknúť proti mne v každom koment ktorý dám