Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 1. októbra 2010

Miss zimná kráľovná 2010 Vyhodnotenie + 4.kolo



Vyhodnotenie 3.kola : Vypadáva Nikusqayorkshir.Je mi to fakt ľúto.Mala si zo všektých najmenej hlasov.
Chválim Ariadneellu,ktorá mala až 26 hlasov :)
Do ďalšieho kola postupujú :
1.anielik1997
2.betuqua
3.baska5615
4.Ariadneella
5.bep_girl
6.juliet1559

Zadanie 4.kola : Postupujúce mi pošlú zase svoju foto na mail zuzka7722@azet.sk,kde budem hodnotiť pózu,vlasy,tvár,oblečenie.Oblečte sa zase do zimného.
Čas : 9.10.2010 :-)
Dúfam,že ma nesklamete a pošlete mi tieto fotografie aspoň 3 súťažiace!! Tá ktorá nepošle musí mi napísať dôvod prečo foto neposlala.A tá ktorá sa chce odhlásiť nech napíše do komentárov alebo na moj nick na stardolle PathusQa7722 :)
Prajem veľa šťastia (:

3 komentáre:

porridge-lover povedal(a)...

a musí to byť v zimnom oblečení ? ://

Mon* povedal(a)...

keď som nevypadla tak prečo nie som medzi postupujúcimi? :(

PathusQa7722 povedal(a)...

baška .. bolo by najlepšie..ale veď nejaku zimnejsiu budnu doma najdes :) aspon si myslim...
a juliet prepáč zabudla som na teba nejako :) postupuješ ... hned to opravím ..