Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

utorok 12. októbra 2010

New rubrikaaaaaaaa

Ahojte babeny :) rubrika inerwiew ma už nebaví thak by som chcela urobit takuto rubričku z názvom ZMENA JE ZIVOT :) Ak má niekto takuto rubriku ospravedlnujem sa a v zalohe mám ešte jednu :) Najprv by som sa chcela veeeelmi ospravedlnit smajlikovi že som thak dlho nepsrispievala :) nebudem sa vyhovárat na školu : ale presatala ma bavit rubrika Interview a nevedela som čo tu dat až ma napadlo toto :) viem že je tato rubrika ešte na jendom blogu dad2021 :) ale mám ju tam ja :) takže sa potom nečudujte tým istým naddpisom :) V tejto rubrike by šlo o to žeby ste sa mi tu pekne ráásne nahlasili do komentíkov a ja by som vám menila ouffit alebo makeup :) janeviem to si vyberiete vy :) a tato rubrička by vychádzala 2-krát do týždna :) presný den ešte presne neviem ale v prvom vydaní vam určite poviem. V prvom vydaní budem menit Smalika .
A ešte diki smajlik že si ma nevihodila :)

6 komentárov:

Alex povedal(a)...

Hlasim sa 12lea34 aj make up aj doll teda oblecenie

Anonymný povedal(a)...

Hlásim sa aj aj

Sashqua

terunQa povedal(a)...

aj aj sa hlásim a možeš ma zmenit celú :) :D

Nicki povedal(a)...

hlasim sa Nikusqayorkshir a oblecenie zmen a aj make-up diki :D

I love Angels povedal(a)...

jééj :) so zvedava, co z mojej babiky vystruhas :). som rada ze si ako prvu vybrala mna

Anonymný povedal(a)...

Hlaasim sa klarka.lili môžeš mi zmeniť aj make-up aj oblecenie :-)