Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 6. októbra 2010

Súťaž o "REAL" darček (prekvapenie)- UPOZORNENIE

Som sklamaná. Najskôr ste sa všetky tešili, že WAAAA, súťaž o real darček, tam sa musím prihlásiť... Ale teraz? Čas poslať súťažnú odpoveď ste mali predsa do 5.10.2010 a dnes je už šiesteho. Neviem, čo sa s Vami porobilo, ale dosť ma to mrzí. Ak mi odpoveď nepošlete ešte aspoň dve, súťaž jednoducho zruším. Súťažné odpovede posielajte na mail stardollspions@gmail.com , alebo cez "Napíšte nám" v bočnom panely, alebo mne na stardoll na nick "smajlik10179" do pošty. Tak švihom babeny! Čas máte teda do 8.10.2010. Ako som napísala. Ak nepošlete aspoň dve, súťaž sa končí. Ak neviete, aké bolo zadanie, tak Vám to pripomeniem:
- napísať vymyslený príbeh o stardolldoll, vzor nájdete TU.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVIg48kuWFphhcF2TUenZt44Q5N_71Fr-7pBq8cIZ_6MIh1-Ui8RlGHJygx401MG51Yg_QItuIa-BcHwz6axUoiMS1quiO1VV7ckysHlq9kivWXHxdOID5FLvNTqDgX5A7PvHSZx9L_To/s1600/REAL.png
terunQa
12lea34
brianka22
ceunda
Ariadneella
juliet15559
... už poslali.

PathusQa7722
bep_girl
nika256
LadyGaga00122
AshleyTistade77

...ešte neposlali

2 komentáre:

Patrícia :)) povedal(a)...

len ju PLSssss neruš :( jamám také šťastie, že najprv 2 súťaže (tá druhá bola na inom blogu) o real darček, povedala som si SUPER, budem bojovať :)) a teraz .....?.... jedna sa už zrušila po 1.kole, a je dosť možné, že sa im to nebude chcieť alebo tak a čo, zruší sa aj táto....:( ja už fakt toto nechápem, však ja každý deň sem chodím, či sa náhodov niečo nezmenilo...... :( Je mi to proste ľúto :((

Alex povedal(a)...

ahoj smajlik PLS zverejnila by si tie pribehy??PLS