Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 20. novembra 2010

List Ježiškovi

Pamätáte sa, ako ste písavali list Ježiškovi, keď ste boli malé? Kreslili ste, alebo list napísal niekto za Vás? Píšete Ježiškovi stále, alebo rodičom len poviete, čo chcete :)... Čo si prajete tento rok na Vianoce? A písali ste niekedy už aj "ozajstnému" Ježiškovi?
http://nd01.jxs.cz/639/553/3e4c7d6250_36058025_o2.jpghttp://www.rodinka.sk/uploads/pics/jezisko_2009.jpg

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

no .. ja si pamatam ako som pisala Jesiskovi :) hehe .. : ):) :) a co cem na vianoce ?? ... hm .. co dostanem tto budem mat : ): )XD neweem ..

teta_avrill1 :) :)

Heňa povedal(a)...

Párkrát som písala, ale nie každé Vianoce. Asi najviac, čo by som chcela na Vianoce sú Converse plátenky... Určite tam bude zase pyžamo a papuče, ako každý rok... :D A nejaké handry by tiež neboli od veci. Nooo a ešte puzzle s motívom od Vicotorie Frances, tie už mám doma, ale nemôžem ich otvoriť :D

Anonymný povedal(a)...

ja ne