Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 27. novembra 2010

Výnimočné dollky - Fmuthgrl

Fmuthgrl je meno jednej baby z USA. Vo svojej prezentácii hovorí, že už je matkou, nemá 12 a vraj bola zábava keď bola mladá ;-) Má veľmi rada svoje deti, svoj život chce naplniť pozitívne. Rada číta dobré, zaujímavé knihy. Miluje sviečky a kvety - vraj ich má plný dom. Tiež má rada prechádzky v prírode a rada relaxuje s knihou vo svojej vykvitnutej záhrade... A jasné, že má rada Stardoll, pretože tu spoznala veľa dobrých ľudí... Málo ktorá doll hráva stardoll aj v tomto veku :)

Tiež je veľmi kreatívna, na Stardolle si podľa mňa toho už dosť zažila ;)
  • 11630
  • Zaregistrovala sa 22. 1. 2007.

Čo som pozerala, má väčšinou zbierky DKNY a skoro všetky HB.

...a tu je pár obrázkov z jej suite:
[neviem, či ich budete vidieť tak ako máte, keď nie dajte vedieť, zmením]
 
P.S.: Nejak záhadne miznú obrázky z mojich príspevkov. Neviete o tom niekto niečo?

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Baby ja sa asi rozplačem :( Moja kamarátka RockDomi si menila s jednou babou nick a ona jej dala heslo a tá baba jej vypredala všetko HB za 1sd. Taktiež aj iné nádherné veci :( Ja normálne plačem a hanba jej! A dokonca jej zmenila aj heslo. Ja neviem čo si o tom myslieť a preto sa vás chcem spýtať? Čo jej má povedať? Podľa mňa by jej to mala vrátiť a predať jej všetko LE ale ona taký typ nie je :( Nick ktorý ju s maxi prepáčením odrbal sa volá dominikaok
Prosím zabráňte aby sa ďalej stávali takéto veci. Ďakujem!

Xara povedal(a)...

To je teda něco. V tolika letech a pořád je ještě na Stardoll.

Sašenka povedal(a)...

anonym
aj mne písala z jej nicku niaka češka či nevymením nick za andyandy

nikakatka78 povedal(a)...

Vy obhajujete RockDomi?!
Ona kradne, tak to má za to!
Mne ukradla našťastie iba 53 sd, ale chystala sa aj na môj nick.
A ešte nadáva jak nik iný teda.

nikakatka78 povedal(a)...

Hhhh a ešte ani neviete či ten horný komentár nepísala sama RockDomi, aby sa tvárila ako najväčšia chudinka na svete.

vicorbd povedal(a)...

to je sila klobuk dole waw