Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 25. decembra 2010

Darčeky

Nepochybujem, že každá z Vás dostala aspoň jeden :). Vaša chvíľa pochváliť sa, čo Vás potešilo najviac. Čakám komenty, slečny :)

KOMENTUJTE:
- ktorý darček od rodičov Vás potešil najviac?
- ktorý darček od súrodencov Vás potešil najviac?
- ktorý darček od priateľov bol najlepší?

- na ktorý darček ktorý ste darovali ste najviac hrdí?
- aký máte celkový dojem z tohoročných Vianoc?
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/17906061/Wonder%2BGirls%2B%2BChristmas.jpg

2 komentáre:

porridge-lover povedal(a)...

Od rodičov ma najviac potešil mobil, od súrodencov som nedostala nič :D od priateľa ma potešil nádherný strieborný prsteň :)

Anonymný povedal(a)...

od rodičov ma najviac potešil náhrdelník (diamant)
od súrodencov :mikiny :)
a od kamarátky úžastné malovatká ktoré sú úplne super :D ...dojem z týchto Vianoc mám dobrý a ...najviac som hrdá asi na playboy voňavku čo som dala rodinnému kamaráátovi ..velmi ho potešila a tiež aj kamarátku potešilo tričko ktoré som jej kúpila :)) ..Ma_gd_us_hi_k