Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 18. decembra 2010

Poradňa

V dnešnom diely našej poradne nebudem radiť, ale odpovedať na Vaše otázky ohľadom tejto rubriky. Tie najčastejšie sú:

1. Problémy si vymýšľaš alebo sú skutočné?
Sú skutočné. Všetky ktoré potrebujete poradiť, mi môžete písať na stardollspions@gmail.com

2. Odpovedáš na všetky problémy?
Samozrejme. Každému kto napíše, sa snažím poradiť čo najlepšie.

3. Uverejňuješ všetky problémy?
Ani z ďaleka. Ktoré uverejním vyberám podľa toho, že čo si myslím že by mohlo trápiť viacerých..

4. Za ako dlho odpíšeš?
Niekedy hneď v deň kedy správa príde, inokedy až o týždeň, podľa toho koľko mám času a koľko je otázok..

5. Neobťažuje Ťa, keď musíš počúvať cudzie starosti a pomáhať im?
Keby mi to vadí, poradňu by som nikdy nezriadila. Baví ma to, rada pomáham ak mám ako.

6. Môžem Ti písať aj o zdravotných problémoch, alebo len o duševných?
Veľa zdravotných problémov je psychyckého pôvodu, vtedy sa dá pomôcť aj radou. Ak mi napíšete so zdravotným problémom, niekedy odporučím, akého lekára treba navštíviť, alebo ak je to napríklad... časté bolenie hlavy, pokúsim sa s Vami nájsť príčinu.

7. Môžeme si s Tebou písať o problémoch aj dlhodobo, alebo odpíšeš len raz?
Sú aj baby, s ktorými hľadáme riešenie dlhšie a keďže sa nerozprávame, tích mailov si medzi sebou odošleme viac.

8. Koľkokrát môžem napísať do poradne?
To nie je obmedzené. Koľko krát chceš, toľko krát napíšeš a ja sa Ti toľko krát pokúsim aj pomôcť :)

Ak budete mať akékoľvek otázky ohľadom poradne, alebo budete mať nejaký konkrétny problém, píšte na: stardollspions@gmail.com s predmetom PORADŇA.

Žiadne komentáre: