Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 11. decembra 2010

Poradňa

Ahoj. Je mi trápne písať Ti to, ale už si fakt neviem poradiť. Mám 15 rokov a som závislá na cigaretách. Ak si nedám, celá sa trasiem a je mi na vracanie. Rodičia o tom nevedia, ale ak na to raz prídu, zabijú ma!! Fajčím asi pol roka. Poraď, ako sa zlozvyku zbaviť!!
AlenaPS

Fúha.. Keby som sa práve narodila spýtam sa, kde ich berieš ale vzhľadom na to, že každý deň vidím, ako to je sa skôr opýtam.. S kým sa to ty ako bavíš?
http://zaciatocnici.sk/wp-content/uploads/cigarety2.jpghttp://i.pravda.sk/08/082/skcl/P33250880_fajcenie.jpg
Podľa toho čo píšeš, žiješ v normálnej rodine, lebo aj ja keby mám 15 ročnú dcéru, ktorá chodí fajčiť by som asi zadrhla :D. Rodičom to povedz ozaj až vtedy, keď to bude vážne! Za polroka nie si podľa mňa až taká závislá, ale zbaviť sa toho jednoducho MUSÍŠ!!

Nejdem pátrať, ani zisťovať, ako ťa to napadlo, prečo si začala ani z kade to berieš. Odpoveď poznám dobre aj bez toho, aby som sa pýtala, že? Ty si najskôr musíš uvedomiť, prečo to robíš. Z protestu, pre zaujímavosť, pre to aby si zapadla...? Ak je to len preto, aby si zapadla, je to dobrá blbosť! Ale ak je to pre niečo iné, blbosť je to tiež :).
http://www.euractiv.sk/uploads/tx_tmimage/cigareta.jpghttp://www.vychytane.sk/filesystem/image/200708/40-0-fajcenie-ii.jpg
AK JE TO PRE KAMARÁTOV
...tak si rozhodne nájdi iných. Že by Ťa medzi seba neprijali? Tak buď istú dobu sama. Noa? To prežiješ :). Nájdi si ale aspoň jednu normálnu kamarátku. To môže byť pre Teba nový začiatok.

AK JE TO Z NUDY, POMSTY ALEBO ABY SI ZAPADLA
...tak sa niečím zamestnaj, prestaň myslieť na pomstu alebo si nájdi inú skupinu ľudí, medzi ktorých chceš zapadnúť. Napríklad medzi najinteligentnejších žiakov triedy, ktorý sa stretávajú po vyučku aby rátali matiku... Radšej rob to, čo ťa nebaví ako by si mala robiť niečo, čo Ti škodí.

Čo ak si ozaj závislá?
Dám Ti recept na cigaretku, okrem ktorej si nezapáliš nič iné. Fajčiť ju musíš povinne 10 dní! Je to 100% účinná odvykačka od fajčenia!!

Čo potrebuješ:
- nožničky
- papier
- nechty
- vlasy
http://www.sashe.sk/journal_items/b/1/1/1/6/b-11169_1075b01b06.jpghttp://www.eur-med.sk/fileadmin/eurmed/produkty/Medin/stomatologicke/Noznice_0_.jpg
Postup:
Dva týždne si nestrihaj nechty na rukách, ani na nohách. Potom si sprav beauty deň. Ohol si nohy, ostrihaj nechty a zájdi ku kaderníčke. Vlasy, ktoré Ti odstrihne si zober zo sebou.
Vezmi do ruky papier a vystrihni z neho štvorec. Do jeho stredu starostlivo naukladaj svoje ostrihané vlasy, chlpy z nôh a nastrihané nechty. Celé ta zabaľ do šúľočku v tvare cigarety tak, aby z nej nič nepovypadávalo a na boku ju zalep lepiacou páskou, aby to celé spolu držalo. Takýchto cigariet si narob desať. Vezmi si prvú, choď von a vyfajči ju. CELÚ! Toto opakuj celé dni. Ak sa zgrciaš, nevadí. Hlavné je, aby si po žiadnej cigarete už v živote nesiahla.
http://www.bling.sk/wp-content/uploads/2010/08/strihanie-ofiny.jpghttp://img.bleskovky.sk/101934.jpg

Ak by Ti nič z toho nepomáhalo, skús sa opýtať v lekárni na rôzne náplasti a pod. Ak nemáš svoje peniaze, povedz to aspoň jednému z rodičov. Inak to asi nepôjde... A prestať musíš, vieš predsa, čo samotný nikotín ktorý cigarety obsahujú spôsobuje...

Ďakujem za správu a prajem pevnú vôľu a odhodlanie. Ak budeš Ty, alebo ktorákoľvek z Vás niečo potrebovať, píšte mi do poradne: stardollspions@gmail.com a predmetom: PORADŇA.

6 komentárov:

Šalenáá Katy (Slovakiagirl222) povedal(a)...

No fúúj..:D tie cigarety..:D Mne by bolo na grc, keď by som sa na to iba pozrela.. to by ma raz-dva prešla chuť..:D

Heňa povedal(a)...

Fuj, cigarety... Neviem ako pomáha tamto zapaľovanie nechtov, vlasov a chlpov, ale mňa by to odradilo hneď akoby som to zbadala...

BTW... Som s5 :D A čudujem sa, že žijem. Myslím, že z každej rubriky mi chýbajú 2 diely (opravte ma keď viac/menej). Je sobota a majú byť výnimočné dollky, no nemám nič pripravené :| Hodím, čo najskôr sľubujem.

Aaa BTW č. 2 :D Nádherný design.. :)

Anonymný povedal(a)...

Tie pľúca nemajú chybu :D Aj v obchode som videla taký popolník :D /motyl2312/

T-B povedal(a)...

Neznášam cigarety. Fuj :D..keď to vidím, je mi zle. A som rada :D

zuzana23 povedal(a)...

smajlik nechapem preco to tu davas take komplikovane... nestaci ta nalepka?

zuzana23 povedal(a)...

jaj sorry dala si tam o tich nalepkach