Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 31. decembra 2010

Šťastný Nový rok!

Už pozadie blogu naznačuje, že dnes je Silvestra. Keď som bola malá som absolútne nechápala, prečo sa ten deň volá "Silvester", ale som prišla na to že je to podľa dnešného oslávnecka ktorý má meniny. Trochu od veci ale nevadí :))

Chcela by som Vám všetkým, teda čitateľom a čitateľkám tohto blogu popriať krásne prežitý Silvester a ešte krajší Nový rok, a celý rok 2011, aby bol ešte krajší ako tento. Ja osobne si prajem, aby čísla sledovanosti blogu len narastali.
http://www.somvprahe.sk/files/images/ohnostroj.jpg
Do nového roku Vám prajem 12 mesiacov bez sĺz, 52 týždnov plných úspechu, 365 dní strávených na našom blogu, 8760 hodín lásky, 525600 minút jedinečných okamihov a 3153600 sekúnd krásy :)

Žiadne komentáre: