Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 28. januára 2011

Pauza, možno koniec

Akosi časom, ako som bola staršia, ma stardoll akosi omrzel. Hrala som ho vyše dvoch rokov, ale teraz tam prídem len raz za čas. Do môjho života prišli veci, ktoré ma robia šťastnejšou, ako len stardoll. Blog mám rada, ale Vy rubriky z ozajstného života čítať akosi nechcete, preto si dávam na istý čas od blogu aj stardollu pauzu cca 2 mesiace. Potom napíšem, či som sa teda rozhodla blog viesť ďalej, alebo skončiť. Som rada, že som mohla zažiť ten krásny pocit vidieť že tu bolo 150 návštev, alebo vidieť prvú správu do poradne :).
Stardoll nie je všetko, preto by ste mali žiť viac životom, ako internetom- viem, čo hovorím.

Poradňa ale pokračuje stále, s tou neskončím, ale odpovede na problémy nebudem uverejňovať, odpoviem Vám už len osobitne každej na mail. Problémy môžete i naďalej písať na: stardollspions@gmail.com .

Ariadneella, ty ma, prosím, kontaktuj e-mailom, keďže si vyhrla súťaž o "real" darček. Odmena ťa neminie :)

5 komentárov:

Patrícia :)) povedal(a)...

no bude mi to veľmi Lúto, ak tento blog zanikne...:(Ale na druhej strane máš pravdu, že stardoll už neni taký prvoradý, a preto ťa aj chápem :) A veľmi pekne ti dakujem, že som vyhrala súťaž o real darček :) :)

Veronika-.- povedal(a)...

To ma naozaj mrzí. Nechcem aby tento blog skončil !

Demielsen povedal(a)...

To je škoda.Ale na druhej strane dúfam,že tento blog bude nadalej pokračovať,lebo je super:)NEchcem rýpať,ale keby si sa rozhodla ,že nie, tak by som to rada prevzala.KEd nie,tak nie.

I love Angels povedal(a)...

hmm... kontaktuj ma na stardollspions@gmail.com , a môžeme sa dohodnúť

Demielsen povedal(a)...

dobre