Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 4. februára 2011

7 dôvodov, prečo ofina

Tak keď je čas a chuť, dá sa spraviť aj príspevok :)

1. Ofiny sú moderné od čias mojej babky a IN budú aj v čase mojich vnúčat. Je to nesmrteľný trend. Žijeme v dobe, kedy sa nosia všetky strihy- na bok, rovno, strapatá..
2. Ak Vás už niekedy bude hnevať, alebo sa zamastí v nevhodný čas, dá sa jednoducho vypnúť
3. Šikovne zakryje pupáčiky na čele
4. Pristane každému, kto nemá príliš nízke čelo
5. Opticky zmenšuje nos
6. Ak vyzeráš mladšie, ako je Tvoj skutočný vek, ofinka Ti rok dva pridá
7. Keď si češeš do zadu "copík" a ofinu si necháš spustenú, nie len že to vyzerá ozaj SKVELE, ale aspoň nevyzeráš ako holohlavá
http://nd01.jxs.cz/247/576/cd0ac54acc_12300571_o2.jpghttp://www.bling.sk/wp-content/uploads/2010/06/ofina-titulka.jpg
OFINOVÝ MÝTUS!
Fámy, že ak si dáš ofinu, že sa ti začne mastiť čelo a začne sa Ti z nej vyhadzovať je výmysel. Ak si dáš pod ofinu kvalitný púder, nie len že sa Ti čelo nezamastí, ale pleť bude vďaka nemu aj dýchať.
http://darceky.sme.sk/upload/stuff/resized/284017_158-131-true-false-sme.jpghttp://www.opinie.senior.pl/zdjecia/Makijaz/So-Clear-puder-prasowany-54880-big.jpg

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Áno, ofinka xD Zo života neznášam, pretože mi vôbec nesvedčí, lebo mám kučeravé vlasy ako Boratova sesternica. Btw to "Šikovne zakryje pupáčiky na čele" to neviem... Myslím, že človek sa potom ešte viac spotí a bude to ešte horšie (môj názor). Ja neviem ofinu som nikdy nenosila rovno na čelo. Ja na "debilka", čiže doboku :D

heňa | henicka97

♥Luzz♥ povedal(a)...

Ja mám ofinu do boku. Som z ňou maximálne spokajná a každý mi hovorí že vyzerám staršie :-D

Sašenka povedal(a)...

... Ja som mala odmalička ofinu až do 12 , mám kučeravé vlasy nosila som tak ako na obrázku , potom ma to omrzelo a už ofinu nemám , takto je to lepšie ofina Vám bude všade liezť a budete nervózne. A áno potí sa to :D

♥Luzz♥ povedal(a)...

Ja som sa dávala strihať podľa obrázka hore :-D