Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 9. marca 2011

Čo poviete???

Čo by ste povedali na to, keby sme si zrobili menšiu súťaž???Boli by aj kategórie, ktoré by som si vymyslela s mojou pomocníčkou(pomocníkom).Ale najprv potrebujem názor od vás a súhlas od prispievateliek(som tu tak napoli nová takže neviem  ako to tu chodí).Keby ste vy aj prispievateľky  súhlasili,tak si vyberiem pomocníčku sama.Buď si vyberiem jednu z komentároch alebo moju kamarátku.Proste potrebujem takú, ktorá  dobre kritizuje keď sa mám takto vyjadriť a ktorá vie robiť logá.Ale môžem si vybrať takú ktorá dobre.hm..kritizuje... a niekoho kto sa prihlási na robenie logá.Keby to takto bolo tak vás prosím aby ste sa  hlásili na logá(možno bude aj za tie logá nejaká odmena) :)))

To najhlavnejšie:kategórie nebudú iba o stardollu!!!

2 komentáre:

katykarmen11 povedal(a)...

ja mozem kritizovat viem aka som niekedy ale budem kludnejsia :D takze loga???

Demielsen povedal(a)...

nóó áno potrebujeme nejaké logo na tú súťaž a napíš mi na email keď chceš byť pomocníčkou:GigiQ26@azet.sk