Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 2. apríla 2011

Ahojte!

Čáute, Volám sa Henrieta, no kamoši mi hovoria Heňa, Tabit alebo Krpaňa. Mám 14 rokov, Stardoll ma stále baví... Bývam v Trnave. Počúvam skoro všetky stýly hudby, no uprednostňujem Billy Talent a Paramore (punk-rock). Neznášam Hannah Montanu... Blé! Rada sa hrávam s Photoshopom a inými grafickými programami. Baví ma to ;) Tu na Bloggeri som ChickHen, pretože ľudia z fór o The Sims 3 ma poznajú pod týmto menom. Hrávam Mirrors Edge, The Sims 3 a niekedy Witcher-a atď...

Ja už som tu raz prispievala, len jedna nešťastná dollka mi zistila heslo na mail (ten starý), no vybrala si zlý mail... :) A daj mi heslo na Stardoll a blá, blá, blá... Však poznáte.

Na Stardolle som henicka97.

1 komentár:

katykarmen11 povedal(a)...

no konecne niaka nova prispievatelka dufam ze blog aspon trosku ozije