Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 28. mája 2010

Rada pre všetky okradnuté

Prepáčte ostatné, ale táto správa je hlavne pre danny31. Ukradli jej nick, teda aspoň tak mi to opísala, kým nick ešte mala. Písala mi, že či má dať heslo jednej babe. Kým som jej napísala, že v žiadnom prípade, heslo jej už dala. Viac mi neodpísala. Teraz sa pokúsim poradiť, čo v takejto situácii robiť.
http://img.cas.sk/img/4/article/314313_zlodej-kradez-lupez-vykradanie-pacenie-lupic-domov-crop.jpg
Čo mohla zlodejka chcieť:
- poslať si darčeky alebo vzácne veci (predať si ich za málo na svoj nick)
- jednoducho Ti nick ukradnúť
http://blog.sme.sk/blog/842/15155/clanok_foto.jpg

Ak si chcela poslať darčeky alebo si pokúpiť veci, nič už nespravíš. Veci si pokúpi a je. Ak ti nezmenila heslo, zmeň si ho rýchlo sama. Ale ak Ti nick chcela ukradnúť a nechať si ho a nieje ešte neskoro, je tu jedna cesta. Daj na stardolle, že si si zabudla heslo. Napíš svoj nick a na mail, ktorý si si zadala pri registrácii Ti príde nové heslo. Nech je to pre Teba poučenie a dúfam, že už nikdy nikomu takto hlúpo nenaletíš!

2 komentáre:

dany31 povedal(a)...

Čo?????????? Ukradla mi jedna idiotská dollka nick, ale ja som dostala heslo späť. Momentálne neverte správam, ktoré vám píšem, pretože to nemusia byť správy odo MŇA. Môžu to byť správy od dollky, ktorá mi ukradla nick. Ja som ti nepísala, či mám dať heslo nejakej babe. Písala to asi tá dollka, ktorá mi nick ukradla. Prosím ťa, teraz never správam, ktoré píšem pretože nemusia bať ODO MŇA!

Anonymný povedal(a)...

Ja na stardolle neverím nikomu, nedávam si do priateľov nikoho, na ničie správy nereagujem. A mám kľud. Lebo tu si ľudia závidia aj choroby.