Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 28. mája 2010

Vyhodená!!

Baska_155 je v tomto momente definitívne z tohto blogu vyhodená!! Prečo?

- snaží sa okradnúť mnohé bábiky
- nadáva ostatným
- nieje to len jedna doll, ktorú uráža a pýta od nej heslo
- vyhráža sa ostatným doll

Neveríte? Mám DOKAZ!! Pskytla mi ho dany31, ktorá jej napísala, že jej to neprejde. Baska ju následne začala urážať. Pokúšala sa okrádať baby ako : ria580 , dany31, emobaba16 alebo dikusqa2009 a mnoho ďaľších!
Prosím baby z everyday a ostatných blogov, aby tento "dokaz" uverejnili na blog ako výstrahu ostatným bábikám!

3 komentáre:

dany31 povedal(a)...

coze?? preboha...ja o tom nic neviem....mne niekto ukradol nick, a teraz tam robi somariny, napriklad pise dollkam nadavky a potom ked tie dollky odpisu a ja to precitam tak žasnem aky idiot im to pisal....ja som tento rozhovor neodfotila a ani som sa s baskou_155 nerozpravala! Musela to byt ta dollka, ktora mi ukradla nick...a asi preto mi baska napisala do guestbooku to co mi napisala...ved si precitajte...nick dany31

dany31 povedal(a)...

a prosim vas teraz ked vam nieco z mojho nicku dany31 napisem, nemusi to byt pravda, pretoze momentalne moj nick maju dve dollky....neviem preco ale ked zmenim heslo tak na neho ta dollka ktora mi ho ukradla pride! A zmenila som uz aj e-mail a stale ta dollka vie heslo...stale mi tam nieco meni!

Jannie povedal(a)...

ja nevim, proc ty se do toho pletes, kdyz ubec nevis jak to je? a nevim co na tom obrazku mas za dukaz?
co kdyz je to uplne jinak, a ted kvuli tobe bude basku kazdej nesnaset? to se tohodle jako ubec nebojis? ja bych takovejhle clanek nikdy nezverejnila, protoze tam vlastne neni zadnej dukaz o tom.. kdo vi, co ji ta doll psala jeste predtim.. jesti neco hnusnyho, to sem pak taky schopna nadaat uplne na kazdyho..