Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 16. septembra 2010

Interview :) with Henicka97 :)


Dneska som robila interview z Henickov97 tu to je :)
1. Odkiaľ si sa dozvedela o stardolle?
-
Fúha... Asi pred 3 rokmi sme boli v škole na PC a Spolužiačka sa tam prihlásila. Zapáčilo sami to, holt som sa ešte vtedy hrala s bábikami. ;) A asi pred rokom som si na Stardoll spomenula, keď som sa večer (skôr v noci :D) nudila.
2. Čo si ako prvé urobila keď si sa prihlásila?
-
Čudovala som sa :) No, asi prvá kolonka, kam som klikla bola "Dolls & Games", alebo ako sa to volalo na staršom SD.
3. Aká je tvoja najolúbenejšia značka?
-
Asi Evil Panda alebo Kohl´s.
4. Č
o ťa najviac baví na stardolle?
-
Písanie s babami, ktoré nie sú zo Slovenska. Zahraničné sa mi zdajú priateľnejšie a nepretvarajú sa.
5. Aký štýl používaš?
-
No, to sama posúdiť neviem, pretože niekedy ju oblečiem ako punkerku, inokedy jej hodím tepláky z Basics... A tak... :)
6. Ako často si kupuješ ss?
-
Nekpujem dosť často, aj keď... :D lebo teraz ma už Stardoll prestáva baviť. Keď bolo ešte na mesiac som bola SS skoro stále, ale teraz sa mi to neoplatí.
7. Chcela by si byť niekedy CG?
-
Jasné! Že váhaš... :) Kto by nechcel, síce veľa správ, requestov ale to by som nejak prežila.. ;)
8. Pokúšal sa ti nieto ukradnúť nick?
-
Určite! Najviac Slovenky. Aj Nemky, Američanky... a to iba preto, lebo mám asi o 100 SP viac ako oni. Do takýchto ľudí sa nestarám. Upozorním, väčšinou im dalú ban a mám pokoj. ;) A najviac ma hnevajú tie, čo mi ponúkajú prezentáciu alebo "zmenu ksichtu" :D
9. Máš na stardolle veľa kamarátok?
-
Najviac asi zahraničných. Slovenské mám aj na FB (...12 :D), no "vzťahy" s nimi veľmi neudržiavam. :) Raz za pol roka sa možno ozvem, okomentujem fotky, statusy, odkazy... "lajkujem... " Ale nič zvláštneho.
10. Čo sa ti na stardolle nepáči ?? A páči?
-
Nepáči sa mi, že izby nad 100 vecí sa dlhšie načítavjú (sice ja s tým problém nemám), ale je to otravné. A čo sa mi páči? Poviem to na rovinu bez servítky: NIČ! :D Neviem prečo... Stardoll je sám o sebe vzhľadom nezaujímavý (pre mňa). Ale fakt tam nie je nič čo by ma chytilo za srdce...
11. Koľko blogov sleduješ?
- ( na tuto otzočku si i zabudla odpovedat )
Real life :
1. Tvoje meno, bydlisko, vek ?
- Henrieta, 13, Trnava :)
2. Tvoj najobľúbenejší spevák, speváčka?
-
V poslednej dobe ma uchvátil Paramore a také tie pop/punk/rockové pesničky. Ale v minulosti sa mi páčil (aj páči...) Rytmus. Teda viac jeho pesničky ako on :) Ale ani náš Trnavský Turbo Boost nie je na zahodenie. A veľmi často sa prichytím pri tom ako počúvam Lady GaGu... Takže obľúbený nie je nikto :D
3. Aké filmy alebo seriali rada pozeráš?
-
Z filmov mám najradšej komédie, skôr paródie, ako napríklad "Tohle je Sparta!", alebo skratka niečo bláznivé pri čom sa smejem a zabúdam sa nadychovať. A seriály? hmm.. Asi "Dva a pol chlapa" alebo aj "Krok za krokom"...
4. Ak by ti napísal nejaký fešný chalan a pozval by ťa na čaj alebo kávu thak by si prijala?
-
To je otázka.. :D Jasné! Keby bol z TT a lepšie by bolo keby býval na takom sídlisku ako ja.. Ani na čaj by sme chodiť nemuseli.. :D Stačil by Lídl (prosím nesmejte sa :D)
5. Máš na stardolle kamarátky ktoré osobne poznáš?
-
Osobne nepoznám ani jednu. Najbližšiu mám asi zo Senca.
6. Máš nejakých súrodencov?
-
Nie, nemám. Ale niekoho by som privítala, hlavne niekoho staršieho. Myslím že naši nemajú nič v pláne :D :D
7. Máš nejaké domáce zvieratko?
-
Mala som kanárikov. No zomreli... Strašne by som chcela psa, akého má sesternicina suseda. Ale dobré by bolo vedieť aká to je rasa... A veľmi rada mám potkanov (ehmm..), už rok hovorím mame, teda pýtam sa jej či si ho môžem kúpiť, ona neprotestuje... Len vždy mi to vyhovorí nejakou prkotinou, že kto by sa o to staral. A fotríka sa ani nepýtam... Tomu je to úplne jedno. Hlavne že to bude smrdieť v izbe mne :D
8. Čo by si chcela odkázať čítateľkám alebo čítaťeľom blogu?
-
Hehé.. Na túto otázku som čakala od začiatku... Lebo takéto otázky neznášam. Ani v škole.. No začnem aj keď z toho vylezie úplná blbina s mojím šťastím skončím ako vyhodená prispievateľka :D A odplaším všetky čitateľky... :D Ehmm.. 1, 2, 3... skúška, skúška... Táákže... V prvom rade by som im chcela poďakovať že ich baví prezerať si NÁŠ blog. Nenechajte sa okradnúť nejakou vadnou, primitívnou dollkou... Ignorujte ju! :D A hlavne sa nerozčuľujte nad tými dollkami (budete mať vrásky ako moja matikárka :D). Verte iba ozajstným priateľom, kt. môžete všetko povedať... Síce tých veľa nie je, ale aspoň sa nájisť musí ( ). Naplačte za tým, čo bolo... Vždy sa pozerajte na všetko pozitívne... Dúfam, že nám veríte, a prehlasujete nás za njalepší blog (teda to som počula, neviem či je to pravda). Neviem čo ďalej (ani neviem ako som napísala týchto 5 riadkov), pretože na takéto veci vôbec nie som stavaná... Naďalej môžete sledovať blog, pokaiľ sa Vám ešte stále páči. Áno a keď Vám na blogu niečo nevyhovuje ozvite sa! (Pripadám si ako Smajlík.. Nič v zlom :D)...
Thááák toto bol rozhovor z heničkou97 :) Veľmi sa mi páčil :) Posúďte sami ::) prosím vas komentujte a napíšte svoj názor na moju rubriku a na rozhovor :)



9 komentárov:

Heňa povedal(a)...

do kelu! :D na tú 11 som asi neodpovedala preto lebo iba tento.. a TSI. ;)

Veronika-.- povedal(a)...

Perfektny rozhovor :D a perfektna rubrika :D

I love Angels povedal(a)...

super! len... do budúcna by som to o polovicu skrátila... ale inak- dobrá robota!

porridge-lover povedal(a)...

prečo skrátila??? nech to je také dlhé jak to je..

I love Angels povedal(a)...

len... ci sa to chce potom kazdemu citat..

Alex povedal(a)...

smajlik nie citat ale pisat xD

Heňa povedal(a)...

Sa priznám... Toto som prehnala ja :D

katykarmen11 povedal(a)...

no cele som si to precitala ta toho vela nakecala ale myslim ze v pohode dievca

Brianka22 povedal(a)...

výborná rubrika :D a rozhovor tiež :D