Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

štvrtok 16. septembra 2010

Obleč sa ako INNA :P

Čauko baby! Moja rubrika by mala byť podľa smajlika v štvrtok, ale ja vždy článok pridávam v utorok. Chcem sa ospravedlniť za meškanie :) v utorok som mala narodky ....a streda mi veľmi nevyhovovala.... tak... pripravila som pre vás outfit -podľa klipu od Inny -10 minutes... :) dúfam, že sa vám to páči :) P.S.: Veľa možností som nemala :) a som na 100% presvedčená, že tie topánky sa podobajú tým, ktoré sú v klipe :) ak neveríte pozrite si ten klip...ale obrázok som nenašla :)


5 komentárov:

Heňa povedal(a)...

hell yeah! :) Toto sa mi páči.. :) Inak viete o tom že Inna príde na Slovesnko? :)

smilegirl111 povedal(a)...

to vážne? ... :D teda to neviem, ale aj keby prišla, nešla by som na jej koncert...pretože spoeva upraveným hlasom a ten jej sa mi vobec nepáči... ale ved ona tu už bola... .D ja som videla video z MINISTRI... to je ten klub ci co kde sa trsá...a tam spievala... naživo...a bolo to hrozivé :D Ale inak jej pesničky, ked neviem že ako spieva...alebo an to aspon zabbudnem , je to super :) ale inak...nestojí za nič :) ale pekne sa oblieka a velmi pekne dakuejm :)

Heňa povedal(a)...

Myslíš? :D Ona príde do Komárna.. Ale inak ani ja by som tam nešla. Radšej by som išla na Davida Guettu ale od polnci do 2 by som tam nevydržala ani s najlepšou kamoškou.

smilegirl111 povedal(a)...

wooow....má prísť David? :D či? ... neviem či som tomu komenntaru pochopila :D ale inak presnee.....na davida by som aj ja sla :)

Heňa povedal(a)...

ne, ne už bol.. ;)