Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

pondelok 20. septembra 2010

Posledná šanca - Miss Zimná Kráľovná

Ahojte! Som veľmi prekrapená z toho,že mi len 6 báb poslali fotku!
ŠTYRI Odstúpili !!!
Ešte som vám aj správy poslala a vy níč! načo ste sa potom hlásili!
Tak dávam vám poslednú šancu !
Úloha znie : pošlite mi svoju fotku v zimnom oblečení.Pošlite mi ju na mail zuzka7722@azet.sk
Čas vám dám do 22.9. !!! A to máte poslednú šancu !
Fotku mi neposlali :

1.Nikusqayorkshir
2.terunQa
3.Sasqua
4.Style_Girl1121
5.cukrík1234

A ešte niečo ! Do komentárov mi napíšte či chcete pokračovať v tejto súťaži ! Aj tie baby čo mi tú fotku poslali! ... lebo keď nie nieje o čom diskutovať ... može sa súťaž rovno zrušiť ... Do pokračovania súťaže mi treba aspoň 10 súťažiacich ! Tak čakám komentáre !

11 komentárov:

bep_girl povedal(a)...

ja chcem stale sutazit

Nicki povedal(a)...

Jaj prepac ze som neposlala ale mam toho teraz moc vela v skole ale poslem ti a chcempokracovat!

Anonymný povedal(a)...

prepáč, ja by som aj poslala, pokračovala by som v súťaži, keby si mi dala malilinko inú úlohu... vieš prečo, veď som ti písala...
ceunda

Mon* povedal(a)...

pokračujeme :)

Patrícia :)) povedal(a)...

Neruš ju PLLSssssssssssssss je to dobrá súťaž :) a čo kašlať na tých ostatných, mi 6 ti nestačíme X)

PathusQa7722 povedal(a)...

ceunda - chápem ale Miss je o ozajstných fotkách... no čo už :/
ariadneella - ako keby ste boli len 6 tak polovicu úloh by sme odflákli .. čiže ... neviem :/

porridge-lover povedal(a)...

pokračujme pls :((
jediná normálna súťaž..

Nicki povedal(a)...

Poslala

Brianka22 povedal(a)...

prepáč...ale ja som ti písala dôvod prečo nemôžem súťažiť lebo to veľmi nestíham :(

Simona Bartošová povedal(a)...

chce pokracovat

Tímea ♥ povedal(a)...

nestíham :-(